Please specify menu style in settings.




                                       

Reklamacija in vračilo blaga

Opravičujemo se vam, če je ste prejeli poškodovan ali okvarjen izdelek.

Vse izdelke pred odpremo kupcem pregledamo in odpošljemo nepoškodovane. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

V primeru, da škodo odkrijete ob dostavi, vam predlagamo, da blago sprejmete in na dobavnici zabeležite, da je blago kazalo škodo, ki je nastala ob prevozu. Ne priporočamo vam, da zavrnete prevzem blaga, saj poteka obdelava reklamacije (npr. razpošiljanje nadomestnih delov) praviloma hitreje kot obdelava novega naročila. Predlagamo vam, da odprete embalažo in nas obvestite o škodi. Če po odprtju embalaže odkrijete škodo (škoda, ki je nastala ob prevozu ali pomanjkljivo kakovost) ali opazite, da manjka nekaj delov, nas prosim obvestite preko on-line sistema za reklamacije na servis.inpro.pro. Prosimo vas, da prijavi reklamacije dodajte tudi nekaj posnetkov, ki prikazujejo vzrok reklamacije. Ti posnetki nam pomagajo pri tem, da obvestilo o škodi ciljno usmerjeno posredujemo našim dobaviteljem in sprožimo pravilne ukrepe. V primeru, da je blago sestavljeno iz več kosov, vas prosimo, da nam posredujete številke posameznih delov, ki jih lahko razberete iz navodil za montažo. Če izdelek ni kompleten, vas prav tako prosimo za navedbo manjkajočih delov. Poskrbeli bomo, da vam bodo potrebni deli ponovno poslani.

Stvarne napake blaga

Kupec ima pravico, da ob morebitni napaki na blagu zahteva, da izdelek z napako zamenjamo z novim brezhibnim izdelkom ali vrnemo plačani znesek ali odpravimo napako na izdelku ali vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Če želite menjavo blaga iz razloga v prejšnjem odstavku, nam to sporočite v roku 8 dni po prevzemu blaga. Rok za zamenjavo izdelkov je 8 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.

Pravice iz naslova stvarnih napak lahko uveljavljate samo pri prodajalcu, priložiti je potrebno kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki z natančnim opisom napake. Prodajalcu je potrebno omogočiti, da stvar pregleda.

Kontakt za reklamacijo

V primeru reklamacije izpolnite elektronski obrazec na servis.inpro.pro, pomoč pri izpolnitvi obrazca pa dobite na brezplačni telefonski številki 080 80 89.