SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Inpro-trgovina.si je spletna trgovina podjetja INPRO inženiring, nadzor, projektiranje d.o.o. Novo mesto. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine inpro-trgovina.si (v nadaljevanju "splošni pogoji") so sestavljeni upoštevajoč zakonske obveznosti in mednarodne smernice e-poslovanja, ki jih zastopa Zveza potrošnikov Slovenije.
Pridržujemo si pravico do naknadnih sprememb splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave dalje in so od takrat dalje za uporabnika tudi zavezujoče.
SPLETNA TRGOVINA
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do spletnega mesta spletne trgovine.
NAKUPNI PROCES
Izbor izdelkov in dodajanje v košarico
Po pregledu ponudbe v spletni trgovini ob izdelku, ki ga želite naročiti, izberete možnost "dodaj v košarico".
Ob nekaterih izdelkih imate možnost naročila montaže klime in/ali Wifi modula. Vkolikor želite izbrati katero izmed teh možnosti, to storite tako, da ob njih obkljukate prazno okence.
Ob naročilu montaže klime se od kupca zahteva izjava, da njegovo stanovanje oz. stanovanjski objekt, v katerega bo naročena klimatska naprava vgrajena, spada v del socialne politike, in sicer iz razloga, ker za te primere velja ob nakupu klimatske naprave z vgradnjo obdavčitev po znižani 9,5 % davčni stopnji.
Zatem, ko izdelek dodate v košarico, lahko nadaljujete z nakupovanjem ali z urejanjem košarice.
Urejanje košarice, vnos podatkov o naročniku in izbor načina plačila
Po končanem izboru izdelkov s klikom na košarico uredite izbrane izdelke in storitve. Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kadarkoli preverite in v njej uredite izdelke, spremenite količine izdelkov in/ali jih odstranite iz seznama.
Ko ste preverili vsebino košarice, za dokončanje nakupa vnesete še podatke o naročniku: ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, elektronski naslov in telefonsko številko.
Kadar želite montažo na drugem naslovu, to v naročilnici posebej označite in vnesete naslov za montažo.
Izberete še način plačila in glede na izbran način plačila po potrebi vnesete še zahtevane podatke (številko kartice, CVV2/CVC2, veljavnost, število obrokov).
Ob naročilu nam lahko pustite tudi sporočilo. Za dokončanje nakupa je potrebno strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja. Pred oddajo naročila še zadnjič preverite vnešene podatke. S klikom na gumb »Oddajte naročilo« bo vaše naročilo oddano.
Zaključek nakupa
Po tako opravljenem naročilu vam bomo na vaš elektronski naslov poslali potrditev naročila s podatki o naročilu.
V primeru izbranega načina plačila po predračunu vam bomo na vaš elektronski naslov poslali napotke za plačilo izdelkov po predračunu.
Po prejetem plačilu vam bomo poslali naročene izdelke.
SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO
Nakup je zaključen in pogodba na daljavo sklenjena, ko na elektronski naslov prejmete našo potrditev naročila, pod pogojem, da ne uveljavimo pravice do naknadne zavrnitve naročila zaradi nezmožnosti izpolnitve v roku dveh delovnih dni od prejema vašega naročila.
Vaše naročilo hranimo v elektronski obliki na sedežu našega podjetja. Zahtevate lahko kopijo naročila preko našega kontaknega naslova inpro.trgovina@inpro.pro.
NAKNADNA ZAVRNITEV NAROČILA
Pridržujemo si pravico do naknadne zavrnitve naročila, če ob prejemu naročila ugotovimo, da ga pod danimi pogoji ne moremo izvesti. Kupca bomo o tem obvestili v roku dveh delovnih dni od prejema naročila na njegov elektronski naslov in ob tem navedli razloge za zavrnitev.
NAČIN PLAČILA
V naši spletni trgovini so omogočeni naslednji načini plačila:
1. Plačilo na obroke Diners Club International:
Možnost nakupa na od 2 do 24 obrokov. Minimalni znesek kredita znaša 80 evrov, minimalni znesek obroka pa 40 evrov.
2. S kreditnimi karticami Activa, Visa, Visa Electron, Mastercard, Diners, American Express: Kreditne kartice omogočajo hitro in enostavno plačevanje. Potem, ko izberete izdelke, vas preusmerimo na varno povezavo Banke Koper, kjer lahko brez skrbi vnesete podatke o svoji kreditni kartici.
3. Po predračunu na naš transakcijski račun: Pri izbiri plačila po predračunu prejmete na vaš elektronski naslov sporočilo, na katerem so izpisani vsi podatki za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic in namen plačila.
Za plačila preko tretje osebe (Paypal ali kreditne kartice) veljajo tudi splošni pogoji uporabe teh plačilnih sistemov. Na te splošne pogoje nimamo vpliva, zato vam priporočamo, da si jih ob vsakokratni transakciji vpogledate in preberete. V naši spletni trgovini uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Za varnost transakcij, opravljenih preko tretjih oseb, ne odgovarjamo.
V bodoče bomo našim kupcem omogočili tudi plačevanje po povzetju. Odkupnino boste v tem primeru plačali pismonoši ob dostavi pošiljke. Če vas v času dostave ne bo doma, vam bo pismonoša v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v vaši enoti Pošte Slovenije.
CENE IZDELKOV
Vse cene v naši spletni trgovini veljajo izključno za spletne nakupe. Izražene so v EUR in so veljavne na dan oddaje naročila.
Cena ob artiklu je cena za posamičen artikel v naši spletni trgovini. Vse cene so navedene z 22,00 % DDV. Cene klimatskih naprav ali IR panelov z osnovno montažo so navedene z 9,5 % DDV in se prikažejo, če izberete opcijo montaže. Znižana davčna stopnja za klimatske naprave (9,5 % DDV) velja le za naročnike, ki so fizične osebe z uporabno površino stanovanja ali hiše manj kot 120m2 oz. 250m2, po 2. točki 41. člena ZDDV-1.
Veljajo objavljene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob oddaji posameznega naročila.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, vam potrdimo naročilo, razev v primeru naknadne zavrnitve naročila po teh splošnih pogojih. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči za obe pogodbeni stranki. Akcijska cena velja samo za artikel, ki je naveden v akciji.
Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v skladišču.
RAČUN
Račun za naročeno blago vam bomo izdali na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago na način, ki ga je izbral ob postopku naročanja.
DOBAVNI ROK
Za izdelke, ki jih imamo na zalogi v našem skladišču je dobava blaga 10 delovnih dni od potrditve naročila in do 30 dni od potrditve naročila za izdelke, ki so na zalogi pri naših dobaviteljih.
Če izdelka, ki ste ga nameravali kupiti, slučajno ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili v roku dveh delovnih dni po potrditvi vašega naročila in ob tem sporočili dejanski dobavni rok. V roku dveh delovnih dni od prejema našega obvestila lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo, s čimer pogodba ostane v veljavi. Opravičujemo se zaradi neugodnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.
V primeru nakupa izdelka, ki potrebuje montažo oz. ste montažo izrecno naročili, je rok dobave odvisen od zasedenosti monterskih ekip in se ga dogovori v roku 5 delovnih dni po opravljenem naročilu. Vkolikor tako sporočeni dobavni rok za vas ni sprejemljiv, lahko odstopite od pogodbe v zakonskem roku.
DOSTAVA
Paket vam bo na izbrano lokacijo dostavil naš logistični distributer. Pred dostavo vas bodo tudi poklicali. V primeru, da ste pri nas naročili tudi montažo, vam bo naročeno blago dostavil bodisi naš logostični distributer, bodisi naš pooblaščeni monter. Pred dostavo in montažo vas bomo o tem predhodno obvestili. Dostava naročenega blaga v naši spletni trgovini je mogoča na ozemlju Republike Slovenije
MONTAŽA IN SERVISIRANJE
Ob nakupu v naši spletni trgovini lahko naročite tudi montažo naročenega artikla, ob čemer vam svetujemo tudi pri postavitvi. Posebno pozornost namenjamo kasnejšemu vzdrževanju in servisiranju. Razvejana montažno- servisna mreža zagotavlja hitro in učinkovito pomoč pri zagotavljanju brezhibnega delovanja naših sistemov 24 ur na dan 365 dni v letu. Enota je opremljena s posebej prilagojenimi intervencijskimi vozili, rezervnimi deli ter vso potrebno diagnostično in servisno opremo. Za naročilo servisa izpolnite servisni obrazec: http://servis.inpro.si.
PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
Pravica do dostopa od pogodbe za fizične osebe
Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v 14-dnevnem roku, določenemu za odstop od pogodbe.
Sporočilo o odstopu od pogodbe
Potrošnik odstop od pogodbe sporoči na e-naslov prodajalca: inpro.trgovina@inpro.pro ali priporočeno na naslov INPRO inženiring, nadzor, projektiranje d.o.o. Novo mesto, Loke 4, 8351 Straža.
Vračilo plačil
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Vračilo blaga
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. V tem primeru mora kupec vrniti kupljeno blago v originalni embalaži, nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Priložena mora biti kopija računa. Blago mora biti ustrezno pripravljeno na transport; neposredno na embalažo ne lepite lepilnega traka ali poštnih sprejemnic. Priložena mora biti kopija računa ter dopis (PRILOGA 1) iz katerega je jasno razvidno, da odstopate od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti ter delovanja blaga. Kupcu se zaračuna 10 % bruto vrnjenega blaga.Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
V kolikor je vračilo blaga povezano s storitveno aktivnostjo podjetja Inpro d.o.o. Novo mesto (na primer: ogled, svetovanje, predvidena montaža,…) se kupcu zaračunajo stroški aktivnosti po veljavnem ceniku podjetja Inpro d.o.o. Novo mesto.
Potrošnik mora blago vrniti prodajalcu nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogleda in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Menjava blaga
V kolikor ste naročili neustrezen izdelek, ga lahko zamenjate za drugega. V dopisu sporočite kateri model, velikost ter barvo želite in ga bomo zamenjali. Za vračilo blaga se sklicujete na zgornje napotke za vračilo blaga.
Stroški pošiljanja in vračila blaga
Stroške pošiljanja in vračila blaga prodajalcu krije kupec, razen če je v konkretnem primeru dogovorjeno drugače.
Vrnjenih pošiljk s plačilom z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.
Vračilo, ki ni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov
V izjemnih primerih, vendar brez prejudica, da bomo dejansko tako ravnali, ko blago ni vrnjeno v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15), lahko potrošniku ponudimo odkup blaga z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega blaga enake ali višje vrednosti.
REKLAMACIJE IN VRAČILO BLAGA
Opravičujemo se vam, če je ste prejeli poškodovan ali okvarjen izdelek.
Vse izdelke pred odpremo kupcem pregledamo in odpošljemo nepoškodovane. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
V primeru, da škodo odkrijete ob dostavi, vam predlagamo, da blago sprejmete in na dobavnici zabeležite, da je blago kazalo škodo, ki je nastala ob prevozu. Ne priporočamo vam, da zavrnete prevzem blaga, saj poteka obdelava reklamacije (npr. razpošiljanje nadomestnih delov) praviloma hitreje kot obdelava novega naročila. Predlagamo vam, da odprete embalažo in nas obvestite o škodi. Če po odprtju embalaže odkrijete škodo (škoda, ki je nastala ob prevozu ali pomanjkljivo kakovost) ali opazite, da manjka nekaj delov, nas prosim obvestite preko on-line sistema za reklamacije na servis.inpro.pro. Prosimo vas, da prijavi reklamacije dodajte tudi nekaj posnetkov, ki prikazujejo vzrok reklamacije. Ti posnetki nam pomagajo pri tem, da obvestilo o škodi ciljno usmerjeno posredujemo našim dobaviteljem in sprožimo pravilne ukrepe. V primeru, da je blago sestavljeno iz več kosov, vas prosimo, da nam posredujete številke posameznih delov, ki jih lahko razberete iz navodil za montažo. Če izdelek ni kompleten, vas prav tako prosimo za navedbo manjkajočih delov. Poskrbeli bomo, da vam bodo potrebni deli ponovno poslani.
Stvarne napake blaga
Kupec ima pravico, da ob morebitni napaki na blagu zahteva, da izdelek z napako zamenjamo z novim brezhibnim izdelkom ali vrnemo plačani znesek ali odpravimo napako na izdelku ali vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Če želite menjavo blaga iz razloga v prejšnjem odstavku, nam to sporočite v roku 8 dni po prevzemu blaga. Rok za zamenjavo izdelkov je 8 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.
Pravice iz naslova stvarnih napak lahko uveljavljate samo pri prodajalcu, priložiti je potrebno kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki z natančnim opisom napake. Prodajalcu je potrebno omogočiti, da stvar pregleda. Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, istočasno pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu in ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil, ki so zapisana na garancijskem listu in ob predložitvi računa.
Garancijo lahko kupec uveljavlja tudi pri prodajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Kupec lahko uveljavlja garancijo tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru veljajo enaka zakonska določila. Prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v zakonsko določenih dneh od prejema blaga oziroma pisne seznanitvije podjetja preko spletnega obrazca http://servis.inpro.si.
Garancije ni mogoče uveljaviti za popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, neupoštevanja navodil o uporabi izdelka ter napak, ki so posledica višje sile.
Kontakt za reklamacijo
V primeru reklamacije izpolnite elektronski obrazec na servis.inpro.pro, pomoč pri izpolnitvi obrazca pa dobite na brezplačni telefonski številki 080 80 89.
ZASEBNOST IN ZAŠČITA VAŠIH OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
V Inpro d.o.o. Novo mesto spoštujemo
vašo zasebnost in se zavezujemo, da bomo osebne podatke, pridobljene prek obrazca
za izvedbo spletnega nakupa in s strinjanjem s Pogoji poslovanja skrbno
varovali.
Namen obdelave osebnih podatkov:
Osebne podatke bomo uporabljali samo za
delo, dejavnosti in aktivnosti naše organizacije, ki so potrebne za zaključek
izvedbe spletnega nakupa, koriščenje ugodnosti skladno s temi Pravili poslovanja,
to pomeni za:
- prejemanje
nasvetov in novosti podjetja Inpro,
- prejemanje
obvestil o posebnih ponudbah,
- obdelavo
podatkov za namen neposrednega trženja,
- obdelavo podatkov za
izvajanje trženjskih raziskav.
S posredovanjem osebnih
podatkov in s podajo soglasja k tem splošnim pogojem privolite, da zbiramo,
uporabljamo in hranimo vaše podatke. Uporabljali jih bomo izključno v namene,
ki so navedeni, ko jih posredujete. Vaše podatke bomo trajno varovali pred
zlorabo, nepooblaščenim dostopom, izgubo, razkrivanjem, spreminjanjem ali
uničenjem. Pri obisku našega spletnega mesta oziroma v nakupnem procesu od vas
zahtevamo osebne podatke. Njihovo posredovanje je prostovoljno. Spodaj
opisujemo vrste osebnih podatkov, ki jih zbiramo, način uporabe in varstva vaših
podatkov ter načini, na katere lahko stopite v stik z nami.
S prijavo na elektronske
novice nam posredujete vaš elektronski naslov. V kolikor se prijavite na naše
elektronske novice, bomo vaš elektronski naslov uporabili za obveščanje o
področjih, za katere nam dovoljujete obveščanje, o tem vam bomo pošiljali novice,
akcije, popuste.
Podatke zbiramo izključno za
potrebe poslovanja. Ob nakupu nam posredujete vaše ime, priimek, naslov, pošto
številko, mesto, elektronski naslov, telefonsko številko oz. naziv in naslov podjetja
z njegovo davčno številko. Te vaše podatke potrebujemo zaradi dostave kupljenih
artiklov in izdaje računa oziroma za potrebe izpolnitve naročila. Na
elektronski naslov, ki nam ga boste posredovali ob nakupu, vam bomo poslali
potrditev naročila in obvestilo o pošiljanju blaga.
Poleg zgoraj navedenih razlogov
podatke hranimo tudi za primer morebitne dodatne komunikacije s posameznim
kupcem v vezi z naročilom v spletni trgovini. Smo edini lastnik podatkov,
zbranih na tem spletnem mestu. Zavezujemo se, da jih ne bomo posredovali
tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa s plačilno kartico,
Paypal-om in dostave izdelkov. V naši spletni trgovini sicer uporabljamo
ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in
shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Osebne podatke hranimo
toliko časa, kot dovoljuje veljavna zakonodaja
V kolikor želite osebne
podatke spremeniti ali želite, da jih trajno ali začasno prenehamo uporabljati
za namene, za katere ste nam dovolili, nam pošljite elektronsko sporočilo na inpro.trgovina@inpro.pro.
Če menite, da je prišlo do
kršenja določb o varstvu vaših osebnih podatkov, nas prosimo obvestite na naš
elektronski naslov inpro.trgovina@inpro.pro. Zadevo bomo preverili, ustrezno
ukrepali in vam odgovorili v razumnem času. Za varovanje osebnih podatkov je
odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega
uporabniškega imena in gesla svojega elektronskega naslova. Za točnost
posredovanih podatkov ne odgovarjamo.
PODATKI NA SPLETNI STRANI
Pridržujemo si vse pravice glede vsebine. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke naj tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere smo pridobili pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
Za povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ne prevzemamo odgovornosti.
REŠEVANJE SPOROV
Spore med kupcem in nosilcem spletne trgovine, ki bi utegnili izhajati iz uporabe spletne trgovine www.inpro-trgovina.si, bosta stranki poizkušali prvenstveno reševati sporazumno. Vkolikor to ne bo mogoče, se stranki dogovorita, da bo za spore iz te pogodbe pristojno sodišče v Novem mestu.
KONTAKT
Za kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, pri oddaji naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, se lahko obrnete na nas preko elektronske pošte inpro.trgovina@inpro.pro.
OSEBNA IZKAZNICA UPRAVITELJA SPLETNE TRGOVINE
INPRO inženiring, nadzor, projektiranje d.o.o. Novo mesto
Loke 4
8351 Straža
Davčna številka: SI 89639804
Matična številka: 5514347000
Transakcijski računi: IBAN SI56 0297 0001 2850 531 (NLB d.d.), IBAN SI56 3300 0000 3475 598 (HYPO BANK d.d.), IBAN SI56 2900 0005 5202 848 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.), IBAN SI56 0315 0100 0704 746 (SKB d.d.).
Telefonska številka: 080 80 89
Elektronski naslov: inpro.trgovina@inpro.pro
Nazadnje posodobljeno: 10. 12. 2015